piątek, 5 grudnia 2014

FITaBELLA czyli kilka słów o mnie


Fit, Healthy and Strong
to kilka ów, które opisują mnie i moja pasję. Pasję, która chce się podzielić z Tobą. Tak właśnie z Tobą!

Nie przedstawiłam się? Mam na imię Kinga, jednak te parę ów, powie Ci o mnie znacznie więcej ;-)

Jestem trenerem personalnym i fitnessowym freakiem :D
Zdrowie, aktywność, siłownia, przepisy, treningi, motywacja, ćwiczenia – to cały mój świat, to wszystko co tutaj znajdziesz!

Jeśli kobieta+siłownia, to coś co Cie nie przeraża, jesteś we właściwym miejscu o właściwym czasie.
Jeśli to zestawienie wywołuje u Ciebie gęsią skórkę lub niechęć.... to również miejsce dla Ciebie!!!! Czytaj mojego bloga, a dowiesz się dlaczego!
I zawsze pamiętajcie:

Marzenia są po to, aby je realizować, nie po to by leżały na półce i czekały na lepsze czasy! 
Każde marzenie może stać się rzeczywistością, jeśli na nie zapracujesz! 
Limitations are only imagined!
Stay positive, stay tuned!


Your Coach Kinga
FITaBella




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz